فعالیت های بخش هنرهای نمایشی جشنواره علی اكبر(ع) تشریح شد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از جشنواره حضرت علی اكبر(ع)، 'محمود سالاری' استقبال جوانان در این بخش از جشنواره را بسیار خوب ارزیابی كرد و گفت: به خاطر همین استقبال خوب مجبور شدیم مهلت ارسال آثار را نیز تمدید كنیم. بیش از یكهزار اثر از شركت كنندگان از سراسر كشور در قسمت های مختلف هنرهای نمایشی اعم از نمایش صحنه ای، نمایش خیابانی، نمایش عروسكی و نمایش رادیویی به دبیرخانه این بخش ارسال شد.

وی افزود: در ابتدا از كانال انجمن هنرهای نمایشی و دفاتر حوزه هنری در سراسر كشور و سازمان - ها و نهادهای مرتبط با موضوع جشنواره به منظور شناسایی و معرفی هنرمندان جوان و فعال در تئاتر كشور برای آغاز فعالیت های دبیرخانه ای هنرهای نمایشی جشنواره از طریق مكاتبه و یا مذاكره با آنان شروع به كار كردیم. سپس بعد از تنظیم فراخوان و ارسال آن به كلیه سایت ها و خبرگزاری ها و همچنین انجمن نمایش كلیه استان ها هنرمندان جوان را از سراسر كشور به منظور شركت در جشنواره فراخواندیم.

سالاری ادامه داد: پس از دریافت آثار كه به دو صورت مراجعه حضوری شركت كنندگان و دریافت پست الكترونیكی صورت می گرفت به داوری و انتخاب آثار با حضور داوران نخبه و صاحبنظر كشور در زمینه تئاتر پرداختیم و با برگزاری چندین نشست و در طی چندین مرحله داوری آثار، هنرمندان جوان ممتاز در عرصه تئاتر در تمام بخش های چهارگانه فراخوان(صحنه ای، خیابانی، عروسكی، رادیویی) به عنوان جوانان برتر انتخاب شدند.

وی به توجه اعضای هیات داوران به مجموعه فعالیت های جوانان در عرصه های تخصصی هنر نمایش طی دوره فعالیت آنها اشاره كرد و گفت: اینطور نبوده كه فقط بر اساس یك یا دو نمایش رسیده به انتخاب جوانان مستعد پرداخته باشیم بلكه مكاتبات و تحقیقات تخصصی هیات داوران از سوی مجاری رسمی برای شناسایی هنرمندان جوان و مستعد در این جشنواره صورت گرفته است.

وی افزود: در تمام شاخه های تئاتر، نفرات برگزیده انتخاب كردیم و در مراسم اختتامیه ضمن معرفی این افراد، از آنها تجلیل و قدردانی می شود.

اعضای هیات داوران این بخش از جشنواره متشكل از سعید كشن فلاح، حسینعلی شوندی، محمدعلی دشتگلی، مجید امرایی، اعظم بروجردی و محمود سالاری بودند.

مراسم اختتامیه بخش هنرهای نمایشی جشنواره حضرت علی اكبر(ع) همراه با دیگر بخش‌های تجسمی، موسیقی و فیلم فردا(سه شنبه) در تالار وحدت برگزار می شود.

فراهنگ ** 1071





:: برچسب‌ها: دریاچه , بریتانیا , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: